• 1401/05/01
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

تعامل موثر با مشتری و افزایش تاب آوری ذهنی در کارکنان

.

تعامل موثر با مشتری و افزایش تاب آوری ذهنی در کارکنان

به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، کارشناس دفتر ارتباط با صنعت دانشکده از برگزاری جلسات تامل با مشتری برای کارکنان دانشگاه خبر داد. «بشیری» گفت: دفتر ارتباط با صنعت دانشکده چند سالی ست که در جهت بهبود ارتباط میان دانشگاه و سازمان های اجرایی اقدام به خدمات مختلف و تخصصی در زمینه های اموزشی، پژوهشی و مشاوره ای نموده است. در همین راستا سلسله جلسات آموزشی با موضوع « تعامل موثر با مشتری و افزایش تاب آوری ذهنی در کارکنان» در باغ موزه وصال برگزار می شود. اولین جلسه با حضور کارکنان محترم درمانگاه رسول اعظم شیراز با تدریس دکتر «فرخنده فروزان» متخصص حوزه رفتار سازمانی ، آغاز و در آینده بصورت پیگیری و آموزش دوره ای ادامه خواهد داشت./ پایان خبر

 
ف.غزنوی 
  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 63883
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید