• 1399/08/12
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 18 دقیقه
اطلاعیه ثبت نام کنکور سراسری سال 1399

اطلاعیه ثبت نام کنکور سراسری سال 1399

اطلاعیه ثبت نام کنکور سراسری سال 1399

 
 
 
پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام و
زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:
توجه 9 : ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد.
توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیک و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی به صورت الکترونیک به معاونت
آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.
توجه 9: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو می باشد. در صورت ارسال
اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مسئولیتی در این موارد ندارد.
saba.sums.ac.ir 9911 به سایت /8/ 9911 لغایت یکشنبه مورخ 98 /8/ توجه 4: جهت انجام ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 99
مراجعه نمایید.لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله
انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.
توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده
نمایید .
- افرادی که فاقد شماره شناسنامه می باشند از کد ملی به عنوان شماره شناسنامه استفاده نمایند.
مدارک لازم جهت ثبت نام الکترونیکی
9 – صفحات شناسنامه )حجم هر فایل حداکثر 022 کیلوبایت(
3 )حجم فایل حداکثر 30 کیلوبایت( * 2 – عکس رنگی زمینه سفید 4
9 – پشت و رو کارت ملی )حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت(
4 – مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر)ویژه آقایان( :
- تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند)کفالت،ایثارگران و موارد خاص(
- تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت )پزشکی،کفالت و سایر ...( در مدت اعتبار آن
6( به شرط -3- - دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی و دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید ) 3
اتمام تحصیل حداکثر تا 02 سالگی می بایست آخرین وضعیت نظام وظیفه خود را از دفاتر پلیس + 02 دریافت و در سامانه
بارگذاری نمایند.
تذکر مهم 0: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و
دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشد .
تذکر مهم 0: ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در
مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت با به همراه داشتن اصل شناسنامه - گواهی خدمت از یگان خدمتی –دو
6( – اصل گواهینامه دیپلم و پیش دانشگاهی برای نظام آموزشی -3- قطعه عکس – اصل گواهینامه دیپلم برای نظام آموزشی جدید ) 3
سالی واحدی یا ترمی واحدی و برگ اعزام به خدمت به مدیریت امور آموزشی دانشگاه اتاق 022 مراجعه نمایند .بدیهی است این دانشگاه
هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.
تذکر مهم 3:دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه ، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه
0332/8/ و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد ، مشروط بر اینکه قبلا )از تاریخ 00
به بعد ( از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند ، مجاز به ثبت نام هستند.
6( مدارک زیر را در -3- -5 پذیرفته شدگان بر ا ساس نظام آموز شی خود ) سالی واحدی یا ترمی واحدی – نظام آموز شی جدید 3
سامانه ثبت نام اسکن نمایند:
- نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: تصوویر مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشوگاهی با مهر و ام وای مدیر مرکز پیش
دانشگاهی-تصویر مدرک و یا گواهی دیپلم با مهر و ام ای مدیر دبیرستان-تصویر کارنامه تحصیلی دیپلم با ام ا و مهر دبیرستان
یا آموزش و پرورش-تصویر کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با ام ا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش
- 6(:تصووویر مدرک یا گواهی موقت پایان تحصوویلات دوره دوم متوسووطه با مهر و ام ووای مدیر -9- نظام آموز شی جدید ) 9
تصویر -» نمونه فرم « دبیرستان-فرم 620 )گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم( با مهر و ام ای مدیردبیرستان
کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان )پایه دهم تا دوازدهم( با ام اء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش
- 9911 لازم ا ست علاوه بر ا سکن /22/ دان شجویان ان صرافی دوره روزانه دان شگا ها و مو س سات آموزش عالی حداکثر تا تاریخ 99
مدارک قید شده در بند - 2 فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان
وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن نمایند.دانشجویانی
9911 نسبت به انصراف قطعی و انجام تسویه حساب با دانشگاه اقدام ننموده اند مجاز به ثبت نام /2/ که به هر دلیل تا تاریخ 99
» دریافت فرم « . نمی باشند
حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت( ( » جهت دریافت فرم ها کلیک کنید « -6 فرم های تعهد شماره 0، شماره 4 و شماره 6
- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها
و موسسات آموزش عالی کشور)فرم شماره 0(-تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.
- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های منطقه 0 و رزمندگان و ایثارگران می بایست فرم شماره 4 را تکمیل
و بارگذاری نمایند.
- پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های مناطق 0 و 3 می بایست فرم شماره 6 را تکمیل و بارگذاری نمایند.
تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد )شهریه پرداز( نیازی به تکمیل فرم های شماره 4 و 6 ندارند.
حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت( ( » دریافت فرم « -7 فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت
- ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.
- تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.
-8 کلیه پذیرفته شدگان می بای ست جهت درخوا ست تاییدیه تح صیلی به سایت https://emt.medu.ir مراجعه نموده وپس از
تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست ، کد پیگیری را چاپ و آن را بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایید .)حجم فایل حداکثر
» فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی « ) 022 کیلوبایت
» نمونه کارنامه « -) 1 - کارنامه کنکور سراسری )حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت
92 – فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی )حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت(
- نسبت به چاپ فرم » سامانه ثبت نام الکترونیک « پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای –خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه در
مربوطه اقدام و پس از ام اء به صورت فایل JPG » نمونه فرم « . بارگذاری نمائید
حجم فایل حداکثر 022 کیلوبایت( ( » دریافت فایل « - 99 – فرم های معاونت دانشجویی و فرهنگی
توجه : این فرم ها شامل مهارت های فرهنگی ، هنری ، ورزشی و ... می باشد. لطفا ابتدا فرم های مربوطه را پرینت و پس از تکمیل بر روی
سامانه ثبت نام به صورت فایل JPG بارگذاری نمائید.
نکات مهم:
نکته 9 : همانگونه که مستح رید باتوجه به شیوع بیماری کووید – 03 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ثبت
نام آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت کاملا غیر ح وری صورت می پذیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان
می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری
دریافت نمایند. پس از ارسال درخواست ثبت نام به صورت الکترونیک، مدارک ارسالی توسط کارشناسان ثبت نام کنترل و در صورت
تایید، شماره دانشجویی اختصاص می یابد و مراتب تایید ثبت نام دانشجو از طریق نامه و سامانه آموزشی سبا به دانشکده مربوطه ارسال
خواهد شد.
پس از ارسال درخواست ثبت نام ، پیوسته سامانه ثبت نام را کنترل و چنانچه پیامی از طرف کارشناسان ثبت نام دریافت نموده اید آن را
مطالعه و در صورت نقص مدارک آن را رفع نمایید. جهت اطلاع از فرایند ثبت نام می توانید دکمه گردش کار که در سمت چپ و بالای
» دریافت نمونه گردش کار « . صفحه ثبت نام الکترونیک وجود دارد را کلیک نمایید
نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد )شهریه پرداز( رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می بایست مبلغ 022 میلیون ریال
)معادل ده میلیون تومان( و رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی مبلغ 22 میلیون ریال )معادل پنج میلیون تومان( بصورت علی الحساب
به عنوان شهریه نیمسال اول به صورت آنلاین پرداخت نمایند. علاوه بر مبلغ مذکور می بایست سفته به مبلغ 322 میلیون ریال )معادل
سی میلیون تومان( جهت رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و مبلغ 42 میلیون ریال )معادل چهار میلیون تومان( جهت رشته
های مقاطع کاردانی و کارشناسی تهیه و اصل سفته که به ام ای دو نفر ضامن معتبر رسیده است به آدرس دانشگاه ارسال نمایند. ضامنین
می بایست نام و نام خانوادگی خود را در پشت اوراق سفته به همراه کد ملی خود درج و ام ا نمایند.
نکته 9 : با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری انجام میگردد، لازم است بعضی از مدارک از طریق اداره پست به
آدرس دانشگاه ارسال گردد. مدارک پستی عبارتند از:
الف: مدارک ذکر شده در بند 5 جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی شامل اصل گواهی پایان
دوره پیش دانشگاهی- اصل مدرک و یا گواهی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دیپلم - اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی
6( شامل اصل گواهی موقت پایان تحصیلات -9- ب: مدارک ذکر شده در بند 5 جهت پذیرفته شدگان نظام آموزشی جدید ) 9
دوره دوم متوسطه - اصل فرم 620 )گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم( - اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر
دبیرستان )پایه دهم تا دوازدهم(
ج: سفته های مربوط به دانشجویان شهریه پرداز
در خصوص مرسوله پستی لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید:
نام و نام خانوادگی - رشته قبولی و عبارت )مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 9911 « - لطفا بر روی پاکت پستی با خط خوانا
را درج نمایید . »)
- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی مدارک اصل می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام
نمایید.
- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
را به آدرس :شیراز-خیابان زند- » الف – ب-ج « نکته 4 : پذیرفته شدگان محترم می بایست مدارک قید شده در نکته 9 بند های
دانشکده پزشکی- مدیریت امور آموزشی دانشگاه -کد پستی 7994859985 پست نموده و رسید ارسال مدارک را به همراه رسید
کد رهگیری تائیدیه ی تحصیلی اسکن و بار گذاری نمایند.
نکته 5 : کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 9911 در همه رشته های تحصیلی در دانشکده های مستقر در شهر
شیراز و سایر شهرستانهای استان فارس باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک
پستی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخهای اعلام شده اسامی افرادی که ثبت نام نکرده اند به
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام میگردد.
نکته 6 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید .
نکته 7 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام
الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.
نکته 8 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد و در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن استفاده
نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود.
نکته 1 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه ح وری دانشجویان به دانشکده از
طریق آموزش دانشکده تحویل خواهد شد.
مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست پس از انجام ثبت نام و شروع به تحصیل نسبت » دانشجویان پسر « نکته 92 : با توجه به اینکه
اقدام نمایند. نحوه اخذ معافیت تحصیلی و انجام مکاتیات مربوطه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. » معافیت تحصیلی « به اخذ
جهت ارائه به محل کار والدین ، سازمان های بیمه گر و ... می » گواهی اشتغال به تحصیل « نکته 99 : پذیرفته شدگانی که متقاضی اخذ
ثبت و » سامانه آموزشی سبا « باشند می بایست پس از از ثبت نام ،انتخاب واحد و اخذ شماره دانشجویی درخواست خود را از طریق
موضوع را از آموزش دانشکده محل تحصیل پیگیری نمایند.
کارنامه « نکته 92 : با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور
صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور نمره حداقل » سبز
قبولی راداشته باشید . امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته
بود؟!
صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه » کارنامه سبز « : پذیرفته شده گرامی
الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه )دانشگاه مبداء( و یا دانشگاه مورد تقاضا )دانشگاه مقصد( مبنی بر موافقت
با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال
در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر
است.
نکته 99 : با توجه به اینکه در حال حاضر به خاطر مسائل مربوط به بیماری کووید – 03 امکان استفاده از خوابگاه های دانشجویی فراهم
نیست و پیش بینی اختصاص خوابگاه برای متقاضیان ورودی جدید نگردیده است، برگزاری کلاس های درسی به صورت ح وری میسر
9911 به صورت غیر حضوری ارائه خواهد شد. جهت - نخواهد بود و همه درس های نیمسال اول سال تحصیلی 9422
اطلاع از نحوه انتخاب واحد و استفاده از نرم افزارهای ارائه درس به صورت غیر ح وری به وبسایت دانشکده مربوطه که در جدول زیر
آمده است مراجعه نمایید:
ردیف نام دانشکده آدرس وبسایت شماره تماس آموزش
دانشکده توضیحات
1
دانشکده پزشکی
medicine.sums.ac.ir
23130323110
23130210230
مربوط به دانشجویان رشته پزشکی
0
دانشکده دندانپزشکی
Dental.sums.ac.ir
231-31012110-1
داخلی 051
مربوط به دانشجویان رشته دندانپزشکی
3
دانشکده داروسازی
Pharmacy.sums.ac.ir
23130000055
030-010-003- داخلی 013
مربوط به دانشجویان رشته داروسازی
0
دانشکده علوم توانبخشی
rehab.sums.ac.ir
231- 31011211
داخلی 023
مربوط به دانشجویان رشته
های:فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی،
شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل
کمکی
5
دانشکده پیراپزشکی
Paramed.sums.ac.ir
23130005203
23130000302
رشته علوم آزمایشگاهی
داخلی 012
رشته رادیولوژی داخلی 311
مربوط به دانشجویان رشته های:
رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی
1
دانشکده بهداشت
schealth.sums.ac.ir
231-33051221 الی 5
001-030 - داخلی : 011
مربوط به دانشجویان رشته های: بهداشت
عمومی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای،
بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری ها
3
دانشکده پرستاری و مامایی
nurs-midwif.sums.ac.ir
23131030055-51
رشته پرستاری داخلی 131
رشته مامایی داخلی 100
رشته های اتاق عمل،هوشبری
داخلی 013
مربوط به دانشجویان رشته های:
پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری
1
دانشکده علوم تغذیه
sums.ac.ir.Scnutrition
23133051221-1
داخلی 315
مربوط به دانشجویان رشته تغذیه
0
دانشکده مدیریت و اطلاع
رسانی پزشکی
mgsch.sums.ac.ir
231-30302235
مربوط به دانشجویان رشته های:
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،
فناوری اطلاعات سلامت
12
دانشکده پرستاری
شهرستان آباده
abadehnurse.sums.ac.ir
23100311012
23100300500
داخلی 1
مربوط به دانشجویان رشته پرستاری
شهرستان آباده
11
دانشکده پرستاری
شهرستان لامرد
lamerdnurse.sums.ac.ir
231-50305322
مربوط به دانشجویان رشته پرستاری
شهرستان لامرد
10
دانشکده پیراپزشکی
شهرستان استهبان
estparamed.sums.ac.ir
20310313011
مربوط به دانشجویان رشته های:
علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل
شهرستان استهبان
13
دانشکده پیراپزشکی
شهرستان داراب
darabparamed.sums.ac.ir
231-53512302
داخلی 125 و 121
مربوط به دانشجویان رشته های:
علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی
شهرستان داراب
10
مجتمع آموزش عالی
شهرستان نورآباد ممسنی
mamasanipu.sums.ac.ir
23100501310
23100501313
مربوط به دانشجویان رشته های:
بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی
شهرستان نورآباد ممسنی
15
مجتمع آموزش عالی
شهرستان سپیدان
shec.sums.ac.ir
231-31305002
20030051011
مربوط به دانشجویان رشته تغذیه شهرستان
سپیدان
نکته 94 : در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص مدارک ثبت نامی و فرایند ثبت نام الکترونیک با شماره های زیر تماس بگیرید:
- با توجه به تعداد زیاد پذیرفته شدگان لطفا ابتدا متن اطلاعیه را به دقت مطالعه و سپس در صورت عدم دریافت پاسخ به سوال
خود با کارشناسان تماس بگیرید.
- با توجه به اینکه کارشناسان مرتبط با هر رشته و دانشکده های مختلف در مدیریت امور آموزشی دانشگاه، با هم متفاوت هستند
لطفا فقط با کارشناس مربوط به رشته خود تماس بگیرید.
- در روزهای ثبت نام میتوانید در صورت لزوم از ساعت 8:32 لغایت 06 با کارشناسان ثبت نام در ارتباط باشید.)بجز روزهای تعطیل –
پنج شنبه از ساعت 3 صبح لغایت 00 ظهر(
- در صورت عدم امکان تماس تلفنی یا شلوغی خطوط تلفن می توانید از طریق سامانه saba.sums.ac.ir دکمه ارتباط با مسئولین
درخواست خود را ثبت نموده و کد پیگیری و رمز عبور دریافت نمایید.درخواست شما توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده می
» دانلود فایل راهنمای تصویری « . شد
ردیف نام دانشکده رشته نام کارشناس شماره داخلی
1
دانشکده پزشکی
پزشکی
آقای پرچم
داخلی 612
E-Mail:Amoozesh12@ sums.ac.ir
6
دانشکده
دندانپزشکی
دندانپزشکی
آقای جعفر زاده
داخلی 611
E-Mail:
3
دانشکده داروسازی
داروسازی
آقای قائدی
داخلی 602
E-Mail:aghaedi@sums.ac.ir
4
دانشکده مدیریت و
اطلاع رسانی
پزشکی
مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی،
فناوری اطلاعات سلامت
5
دانشکده علوم تغذیه
تغذیه
2
دانشکده علوم
توانبخشی
فیزیوتراپی،کاردرمانی،گفتاردرمانی،شنوایی
شناسی،اعضای مصنوعی و وسایل کمکی
خانم کیان
داخلی 615
E-Mail:Kian_L@sums.ac.ir
7
دانشکده پیراپزشکی
رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی
2
دانشکده پرستاری و
مامایی
پرستاری،مامایی،اتاق عمل،هوشبری
خانم فهندژ
داخلی 610
E-Mail:dabirm@sums.ac.ir
9
دانشکده بهداشت
بهداشت عمومی،بهداشت محیط،بهداشت
حرفه ای،بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری
ها
خانم یزدانی
داخلی 613
E-Mail: Amoozesh5@ sums.ac.ir
10
دانشکده پیراپزشکی
شهرستان استهبان
علوم آزمایشگاهی،هوشبری،اتاق عمل
شهرستان استهبان
11
دانشکده پیراپزشکی
شهرستان داراب
علوم آزمایشگاهی و فوریت های پزشکی
شهرستان داراب
16
مجتمع آموزش
عالی شهرستان
سپیدان
تغذیه شهرستان سپیدان
خانم زارعی
داخلی 612
E-Mail: F_zarei 88@ yahoo.com
13
مجتمع آموزش
عالی شهرستان
نورآباد ممسنی
بهداشت عمومی و فوریت های پزشکی
شهرستان نورآباد ممسنی
آقای پیشاهنگ
داخلی 619
E-Mail: Pishahang_a@ sums.ac.ir
14
دانشکده پرستاری
شهرستان آباده
پرستاری شهرستان آباده
خانم ماهر
داخلی 609
E-Mail:Medamuz4@ sums.ac.ir
15
دانشکده پرستاری
شهرستان لامرد
پرستاری شهرستان لامرد
خانم حاجی پور
داخلی 617
E-Mail:Medamuz3@ sums.ac.ir
12
کارشناس نظام
وظیفه
)ویژه آقایان(
همه رشته ها
آقای جعفر زاده
داخلی 611
E-Mail:
17
کارشناس شهریه
)ویژه دانشجویان
شهریه پرداز(
همه رشته ها
خانم زارعی
داخلی 612
E-Mail: F_zarei 88@ yahoo.com
12
هماهنگ کننده
ثبت نام
همه رشته ها
آقای پیشاهنگ
داخلی 619
E-Mail: pishahang_a@ sums.ac.ir
19
مرکز IT
همه رشته ها
آقایان مهندس
همراهی-رعیتی-
رهسپار
026-036- داخلی 042
E-Mail: hamrahi@sums.ac.ir
E-Mail: raeyati@sums.ac.ir
E-Mail: m_ rahsepar@sums.ac.ir
شماره تلفن های مدیریت امور آموزشی دانشگاه:
36342950 ، 36342956 ، 36342951 ، 36341659 ، 36342953 ، 36359312 ، 36341344
جهت ارتباط با کارشناسان ، لطفا ابتدا شماره مرکز تلفن را شماره گیری و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید.
نکته 95 : پذیرفته شدگان گرامی جهت دریافت اطلاعات مربوط به حوزه دانشجویی فرهنگی و آشنایی با معاونت دانشجویی و فرهنگی
دانشگاه و مدیریت های زیر مجموعه می توانید به وب سایت این معاونت به نشانی http://farhangi.sums.ac.ir مراجعه یا با شماره
های زیر تماس حاصل نمایند.
ردیف
نام واحد
شمارتماس
0
اداره خوابگاه ها
خواهران 27030000272
برادران 27030000467
متاهلین 27030000266
0
اداره رفاه
30000428-30322402
3
اداره تغذیه
27030000342
مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 82999
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید